hagay

Kategori: Allmänt

Igår spelade vi hockey/ rinkbandy under den gemensamma träningen. Jag var osäker till en start i matchen men när jag fick tag på ett par skridskor kunde ingen stoppa mig. Även om jag och mina lånade skrillor vart utbuade innan match start likt parken zoo i Eskilstuna, bevisade jag att matrial har ingen betydelse när mitt fjärde mål blev dokumenterat. Efter matchen fortsatte träningen med ett nytt styrkeprogram som inte får nämnas. Fyra karlar deltog i programet, en av dem lite mer defensiv i sitt deltagande. På kvällen umgicks kvarvarande med mat. 
 
När jag för ovanlighetens skull sitter och bloggar på morgonkvisten kan jag berätta att det planeras skogs adventure för dem två likasinnade pojkarna i SS. Därav kan ni vänta er ett spännande blogginlägg till idag, Lördag 2012-10-20. 
 
/ Simme

Kommentarer


Kommentera inlägget här: