Intensivt!

Kategori: Allmänt

Rubriken säger allt men ingeting.. 
 
Ska berätta lite om skiten som vi gör på skolan..
 
Våran skidisdörr har blivit påkörd, hårt som fan! sååå hårt det gunde gå... På tal om mitt stavfel (gunde=kunde), så kan vi prata lite om Kunde!! 
 
Gunde Svan var med Malou von sivers pogram (efter tio). För att vara lite känslig, så var det rörande att se på, när han pratar om Twar.. Det är värt att se på! tv4.se/play.
 
Gunde berättar om hur han påverkades, går 10 trappsteg o vila. Själv har man haft twar o mycoplasma, så man förstår ju lite grann, fast det inte har effekterat så mycket på mig som det gjorde för honom. 
 
Jag hade svårt att inse att jag hade twar, för jag var så jävulskt lat som person... 
 
Och för att snacka om mer sjukdomar!

Förra veckan så tränade jag gym med både 1-2orna och 3-4orna. Det som gjorde mig lite sjuk, var att 1-2 ornas gym pass innehöll minst 10övningar, det var välplanerat och gjordes utan att stressa. 
 
Däremot på 3-4ornas, så hade vi 3 övningar att jobba på, 3 tränare som försökte hjälpa till 2 elever med en övning. En tränare var stressade till frisören som hen hade bokat (måste ändå säga att det blev skitsnygg frisyr!) 
 
Jag vet inget om hur gym ska planeras, men jag hoppas inte det ska vara så här dåligt. 
 
 
Jag har varit irriterad under hela veckan (måndag), så det kanske bara är det, så det gör detta inlägg lite tråkigare. 
 
Honken - The man who can't be moved
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: