Händelse-erik dag

Kategori: Allmänt

Tjänatjäna fotomicke härA!
Måste nästan vara 2 dm snö som sprutat ner här i Gällivare i helgen, vilket har resulterat i underbara förhållanden som vi fick uppleva under dagens pass på Hellner stadion. Det vart ett väldigt "effektivt" pass, 10 km på 1.30h enligt tobbcars klocka. Men det var att för vi åkte å laddade, eftersom multisporten börjar nalkas ( mindre än 2 veckor ). Redan under passet började jibbargänget prata om jumpsession på eftermiddagen i närheten av våran dåvarande position, Dundret alltså. Jag förstod direkt att det var kört för mig att hänga på eftersom jag redan bestämt mig för att hänga med Sue Martin under hela eftermiddagen.
Alla Superskiare except me, lyckades närvara vid hoppstunden som var lyckad ända tills Honken skulle köra en överrasking som var att landa på ryggen och huvudet stenhårt ber i backen. Detta resulterade i ett besök hos akuten samt en lättare hjärnskakning. Alla fans kan alltså vara lugna. Han befinner sig nu hemma på Lövberga
med hälsan relativt i behåll. Creed ändå till hans attityd!
Apropå Lövberga. Vi tillbringade kvällen där med kalas fika hos själva födelsedags barnet Maria. Jag menar inte att hon är ett barn, hon fyllde 20 så ni vet.
Idag måste vi också utnämna en dagens faktiskt, ANOTN! Anton lyckades nämligen med att ta Svenskt körkort idag. A amazing man with amazing body. GRATTIS igen, från fjärde våningen.
Här kommer lite Egopictures från Kalast.
Dem ser nice ut.


Tjänatjäna hejehj.
Det var allt från fotomicke
/ Sargen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: