Torsdag-Fotoshooting a gang

Kategori: Allmänt

Erik här... Torsdag idag, vilket betyder skola på morgonen och träning på eftermiddagen. Gick riktigt lätt på lektionerna som var fysik b och engelska. Nu när jag fått nya linser kan jag efter typ en vecka med bara en lins på ett öga nu se saker utan att blunda med ena ögat. Direkt på engelskan fick jag veta att vi har något nationelltprov och måste skriva något imorgon... Dessutom ljög våran lärare mig och Tobias rakt i ansiktet idag när han sa "yeahyeah ofc u can do ur english talk today" - Hans.
Träningen bestod av ett pass upp på dundret som solen inte lyste särskilt mycket på :(. Alla i bussen skrek till av förskräckelse,rädsla och förvirring när vi såg att någon brutalt hemsk människa hade plogat den så nästintill perfekt pistade vägen upp till toppen! Mot våran vilja åkte vi upp på den max två meter breda biten pist som fanns kvar till toppen. Väl där uppe på fjället hade de som tur var inte plogat bort snön.
OMFG! Almost 2METERS! (skidan är mest troligt inte i botten)
Skidåkare Gustav med tränare Kristina :)
Efter middagen blev det möte hos Anton så att vi för ovanligehetens ovanlighets skull inte skulle ha något att inte göra. Många förslag kastades fram på bordet men tillslut kom vi fram till vad det fick bli: Fotoshooting!Så vi byggde våran egen fotostudio i Simons lägga i Focus på våning 4. Resultatet blev några gudomliga blider och några mer misserabla. Men det som räknas är att vi har kul<3
Resultat ↓
This is this Wolfmans area!!
Tyvärr tror jag inte alla av oss hade så kul :(
Johan gjorde vad han kunde...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥So much love ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
DER FÛHRER MIT SEINER KLEINEN FREUNDIN!
Please come to my love!
This is the gang who made this possible!
Aren´t we wonderful?
Please like us
Med den där bilden säger jag tack för mig!
Sleep well readerz! / Ericsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: