Frilansiär

Kategori: Allmänt

Inledde dagen med ett mållöst löppass genom skog och kohagar. 

Tanken var att jag skulle åka med kvart i ett ekan till Rosvik, men den hade ställts in på grund av stegfel.

Mor fick skjutsa mig istället.
Jag hade stämt träff med min agent Henrik Renberg där vi undermedvetet hade ställt in oss på en fifa-session, han underpresterade tyvärr och tog endast hem en av uppskattningsvis sju matcher.
För att uttrycka min besvikelse utbrast jag i ett ursinnesskri med koreansk accent och lade benen på ryggen och tog närmsta fönsterruta som måltavla.
Ångrar att jag inte tränat mer ståskytte för jag bommade rejält och träffade husknuten med pannbenet före, som tur var så var huset redan rödmålat, mindre tur hade mitt kranium för pannbenet sprack med en öronbedövande smäll.

Lyckades ta mig hem där jag spenderade kvällen med lite fiske med brödraskapet i alterälven.
Trots materialbekymmer där jag som äldste bror såklart fick handskas med det sämsta spöet som kan liknas med ett kortare variant av pimpelspö, så lyckades vi dra upp några fiskar.  
Har även hunnit med att klippa min ovårdade kalufs ikväll.
Resultatet kan sammanfattas med ett citat från min bror "du ser ut som en snäll norsk."








Innan jag klippte mig och skaffade mig ett jobb

Och ja, jag försöker ta över bloggen med bilder på mig själv och min familj

xdxd Tobias K


Kommentarer

  • simon säger:

    hahaha

    2012-05-19 | 16:21:09

Kommentera inlägget här: