Amazed

Kategori: Cross country skiing

Hej igen. Onsdag idag och som vanligt var det matte på morgonen och som vanligt orkade jag inte gå på den så jag gick inte på den. Smart val av mig. Jag vaknade istället i perfekt tid för att få skjuts till dundret för ett skönt A1 pass. Kände direkt jag kom dit hur smart det var att jag inte tog något underställ. Galet varmt då!
Åkte lift upp till toppen med gus, tobkar och ant för att ha något att göra. Väl däruppe spanade vi efter några söta ställen ↓.

Sweetspot searching on top of the mountain.

Efter att ha åkt genom en jävla massa fjällbjörkar och andra träd kom vi tillslut fram till ett ställe med massa hopp. Bara några killar vågade hoppa.

Tror ni han landade?                                                                                                    Det gjorde han inte.



Det gäller att ha så här stadiga ben!!


An amazed audience because of an amazing jump.


Tack för mig // Ericsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: