¿Suits!

Kategori: Allmänt

Är hemma i Luleå. Osäker på om jag valde att stanna kvar till imorgon, eller var det verkligen så illa att jag missade tåget... Åker förhoppningsvis upp med tåget imorgon till Malmberget.
Jag och tobias håller förresten på att ta skoterkörkort och har lektion måndag, tisdag och körning på onsdag. Tror jag kommer klara av körningen med tanke på vad Häggaz fick erfara då han tog kortet. En galen tjej ''slant'' på gasen, körde upp för en snöhög och välte. En mindre graciös kille fick snedtändning och råkade köra upp på en hårt traffikerad väg. De fick ändå sitt körkort. Roligt roligt!
Funderar på att köpa en skoter till nästa säsong, hade vart fint med en sånhär:
Hittade den på blocket. Som beskrivning står det. Skönhetsfel finns. Men det går väl an? Ska jag kontakta Mattias eller vad tycker ni? http://www.blocket.se/jamtland/Lynx_535__77_39128416.htm?ca=1_9&w=3
Har upptäckt en serie som verkar bra. Suits heter den. Skojigt.
Gissar att Anton den allsmäktige filmfantasten utbrister i skratt när han läser detta. -HAHAHA men VA?!! den är ju svingammal, kom ut 2011 LOL-NOOBWTFOMGBBQ! Har du ens sett 5:e avsnittet i säsong 2?   Säger han mest troligt imorgon då jag träffar honom. Men det är smällar man får ta.
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: