Skadeskjuten sik

Kategori: WHO WE ARE?

Jag är sjuk, blev det samma tid ifjol, troligen av samma orsak också, avslutningsvecka.
Hade tänkt börja riva igång dem rejäla perioderna nu vad gäller träning men det får alltså vänta ett tag, känns inte som att det blir en långvarig förkylning. Förutom träning som sommarlovet kommer bestå av, kommer jag jobba dem 4 första veckorna på Setra sågen, ett jobb jag är tacksam över.
Dem andra i superskiers kommer troligen ha en sommar likt min, med skillnader vad gäller yrke och anställningstid. Anton vet jag tillexempel ska vara läder bärare under nätterna. Även den planerade mängden träning skiljer sig också. Jag hoppas alla kommer plåga sig ut på RK 2.00 h A1 som jag anser är ett utav dem viktigaste passen. Slöheten lär visa sig under dem kommande träffarna uppe på lindbäcks stadion, lappberget och pagla. Fast troligtvis inte pagla.
Passar också på att gratulera och tacka alla 4:or på skid som igår tog studenten, ni lämnar ett tomt fast ihåligt imperium bakom er. Men kom ihåg, Om ni har några funderingar eller behöver hjälp genom livet, vad gäller träning, chins eller särskild jakt, våga höra av er till superskiers.
Försök äta mycket fisk.
Tuff sommar till er alla
/ Kamlunge siken

Kommentarer


Kommentera inlägget här: