Naked as we come

Kategori: Allmänt

Chefsroll på kvällens brännboll
Bakhåll på troll blev till sånger i moll
Fiaskot var av klass för motståndet var vasst
Trots att mina Casco var på plats när vi mötte denna avgångsklass.
Förlusten den sved som salt i sår trots att Niska visat fadersgestalt i år


Har fått in klagomål från olika håll att det varit för lite naket på bloggen på sistone. 
Väljer därför den här bilden på lite hud där jag även inkluderar en fråga som ett litet "pre-summer-package".
Vems överkroppar är detta? Vi kan ej bekräfta att det är någon inom superskiers, kan vara bodybuilders, renjägare eller andra atleter

/Tobias K



Kommentarer

  • Lurkenfan säger:

    Måste absolut vara Lurken till vänster och TobbeK till höger. ;)

    2012-06-11 | 19:38:26
  • stalker säger:

    Villka är det? ;o jag gissar: Slagga vänster. Ekan höger!

    2012-06-12 | 20:05:43
  • Tobias K säger:

    Närmast var lurkenfan som hade 50% rätt.

    Vänster: Lurken

    Höger: Simon

    2012-06-12 | 20:07:26
  • Honken säger:

    Det är fan jag på båda sidorna..

    2012-06-12 | 20:26:45
  • Erik/Lurk säger:

    Känns bra att någon trodde att min kropp va Simons! :D

    2012-06-12 | 23:52:55

Kommentera inlägget här: