Philharmonic option

Kategori: Allmänt

En etsigt excentrisk dag närmar sig sitt slut. Jag vaknade och sprang samtidigt med simon 45min och 10 sekunder. Efter det körde vi en form at styrketräning. G3! Dips, Chins Brutalbänk. Vi har styrketester om inte så länge i just dessa moment.
Skyndade mig hem och duschade, optimistiskt. Planen låg på 12 minuter. Kapaciteten var ej nog hög vilket resulterade i en försenad ankomst. Då lektionen var slut trampade jag och erkan upp farten på våra MTBs och rullade hem.
Väl hemma ställde jag in fönstret på max-vinkel. Solen stekte då rakt in på mitt ny-polerade parkettgolv. jaha tänkte jag. Slog på musik och lade mig naken på golvet för att maximalt njuta av solskenet. 2 timmar senare var det en diskret lektion. Skyndade mig därifrån till mat-focus för att äta. Plötsligt kommer lg med sin nya buss och ska hämta mig. fuck! Vi åkte till Lakkapää som öppnade sin nya butik idag och stod som parkeringsvakter där drygt 2 timmar. Direkt därifrån åkte jag till skolan för kvällssvenska. Informationsträff om ett nytt arbete. vi ska göra en film som handlar om Romans och känslor! hmmm, kan blir exotisk eller rent ut sagt erotiskt! Kul!
By the way from schewl plokkade k.n upp mig, anon och Tobias. Vi åkte hem till henne och spelade vacker musik. Jag fick prova ett dragspel för första gången, började med ett nedsänkt Cmaj7 accord men då sa anton att jag var för bra så han fick spela istället... Orsaken till att vi befann oss hos kristina för följande: Hennes vän från älvsbyn fyller snart år. Som hyllning till henne gjorde vi en flask-orkester. Resultatet blev efter många om och men lyckat. Duger i krig? typ. Stämningen var på topp!
Gitarr-charmören visar sin rätta sida! Majoriteten av sveriges tösar uppskattar detta enligt aftonbladet!

Philharmonic orchestra of K.N ft. Thorbear,Das Führer & Grevinnan spelade gitarr piano samt blåste i flaskor för att åstakomma en stående våg inom glasets väggar, allt mellan 200-800Hz framfördes. De övriga i gänget fann det dessvärre komiskt då jag skulle blåsa i min flaska. DISGRACE, IT'S A FUCKING DISGRACE skulle Didier Drogba med säkerhet skrikit åt mig.... *SADFACE*
/ G-star

Kommentarer


Kommentera inlägget här: