Händelserik dag!

Kategori: Allmänt

Hej idag har det varit världens bästa dag, nån har födelsedagsfika! :) Det var sofie och hon hade världens godaste marängtårta, ett jätteplus till hennes momo.
Ja, och hur tog man sig dit då? Jo, med häggström, helt oplanerat. Jag var dit och skulle hänga sen var han inte där så jag for hem och sen ser jag the hä springa omkring på lövberga som han hade alzheimers, tråkigt det där. Han bodde där i ettan men han lurade tydligen alla att han inte hade alzheimers, så han fick flytta till focus! En applåd :)

Jag åt lax på focus, sen skulle anton äta pizza så jag hängde på där (vill bara säga att gustav gjorde samma sak, så jag inte tar all cred för det här var nånting som ingen hade kunnat göra) och tog en chebabrulle, och vi åt upp hela, alltså allt, grymt gott! :D
Det blir hemresa imorgon kl 09.15 så jag ska spela draw something till 10.00 för så länge tar det innan betteriet tar slut. ¨
Dagens ordspråk: OM JAG SER EN LEENDE JOGGARE, DÅ SKA JAG ÖVERVÄGA SAKEN



/ Johan Ho

Kommentarer


Kommentera inlägget här: