The weight of all those willing words

Kategori: Allmänt

Har efter min förkylning inte riktigt känt mig helt pigg och känt mig lite halvkrasslig på de lugna passen jag genomfört så valde att vila idag och hoppas att immunförsvaret avlivar de sista överlevande virusbakterierna.

Detta faktum plus ett regnoväder innebad såklart innesittardag med Fifa i rampljuset. Rastlös och instängd likt en nersprungen Kroat har jag vankat av och an i min illadoftande lya hela dagen och längat mig bort till träning och endorfinkickarna efter hårda träningspass. Har inte fått riktigt bra träning sedan Norgelägret för två veckor sen så är jäkligt motiverad att dra igång med träningen igen. 

Jag och Gustav försökte spela in en film med titeln "How to know you're a real Fifa player" , det gick sådär då det visade sig vara svårare än vad vi trodde. Resultatet kommer jag klippa till under morgondagen om allt går enligt planerna.

Ska nu gå på en kortare kvällspromenad för att få lite syre och ro i kroppen innan läggdags.
Mest troligt med denna herre sjungades i öronen



Signing out : Tobias K


Kommentarer


Kommentera inlägget här: