gokväll

Kategori: Allmänt

Min dag att blogga= veckans höjdpunkt. Vår första kvälls svenska lektion för iår hade premiär tidigare under kvällen.   En banbrytande bortrest stackare missade chansen att få träffa vår fjärde nya svenska lärare, filosofen Edward, elr Eduardo som vi kallar han. Edward är förutom utbildad svenska lärare och filosof uppxäxt på en hästgård full med hästar... elr kossor, kor.
 
Vi bad om att få gå tidigare från kvälls lektionen med påståendet att vi jobbar bättre hemma men som likt dem flesta andra fall slutade det med att vi umgicks utan skolarbete. Ikväll sysselsatte vi oss med fikakaffe serverat hos anton, direkt inhandlat från konsum. We also laughed together to the serie "The Office". 

 

Jag vill inte gå in mer personligt än att jag hade min första rullskidträning med gänget igår sen benbrott... och det var relativt roligt... jag levde lyckligt... hoppas på flera dagar likt den, samt att fler sagor får ett lyckligt slut, amen.
 
 
 
Pam i "the office" på tv skärmen.
 
 
Anton anordnade även en indroduktion om nya iphone 5.
 
 
Thats me, blogger of the day 
 
/ Simon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: