DOnt you worry, dont you worry mom.

Kategori: Allmänt

Idag ska jag avslöja en riktigt härligt grej. Jag ska avslöja en muslim.. höhö



Som ingen jävel utanför skidgymnasiet vet, så ska vi få en ny tränare. Det är faktiskt så att A. Strid (Min PT), som ska sluta. Har inte riktigt fått klart varför, han sa till mig under ett träningssamtal:
"Jag kan inte lära ut nåt mer till dig"

 
 
 
Du behöver it lära mig nåt mer.
Han har till och med lärt mig göra barn det ända han sa när jag frågade hur man gjorde var "MAGI, Johan" 
 
Du har fan lärt mig huuur mycket som helst, ett exempel är att sitta på toa bakvänt så man kan vila med överkroppen, så man kan sova medans man gör 2:an... Nää, skojja det har han inte lärt mig men seriöst, jävligt skönt! :) 
 
 
 
Ska fara och gymma snart, måste vila ett tag på toan, gör som nike's motto bara: Just do shit! 
 
 
Puss och kram Johan Holmqvist 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: