"Aktivitet! Håll käften!"

Kategori: Allmänt

Tisdag. Ingen skola idag, träning förmiddag samt eftermiddag. Erik (jag) körde rullskidor fristil A1. Under passet blev jag filmad. Kände att jag behövde lite filmtips. "Upp och fram lite med höften!" var det jag fick höra. Som det brukar då, fast tydligen mycket bättre :D Med bara en timme på oss att käka innan nästa pass skyndade jag och Gustav oss för att hinna till ett japansk-inriktat styrke pass. Kanske därför jag fick höra att jag var lite "ur fokus" under passet. Mitt fokus var iinte ur.
 
Direkt efter den tidig styrka var man tvungen duscha för att sen be ge sig till skolan och laga massa mat som vi på skid skulle mumsa i oss tillsammans. Anton hade flera dagar innan gjort i ordning sin berömda kyckling med ris. Räknade kallt med att jag skulle slippa göra så mcyket som möjligt, och det va precis vad jag gjorde :)
Kycklingen visade sig vara så stark att jag var tvungen slita av mig kavajen och Honken sin munktröja pga för hög kroppstemperatur.
 
Kring 20 snåret gick jag över gatan till Johan, tätt följd av GUstav, +2.45 min. Efter mycket velande kom vi fram till att vi skulle se en film. Högst upp på aktivitetslistan stod så klart: Vara med tjejerna. Men vem vill vara med oss liksom. Nog om detta. Vi bestämde oss för att se Safe samt lite Dictator.
 
Bjuder på några mys bilder på två av killarna jag var med :)
FIlmerna var inte så roliga som det ser ut som att de var. Vi hade dessutom redan sett dem.
 
 
Jag bryr mig inte om att det är sent, börjar 12.20 imorgon.
Tack för mig! / Erik
 

Kommentarer

  • din mamma säger:

    BÖG

    2012-09-05 | 15:00:36

Kommentera inlägget här: