Salomon 8K

Kategori: Allmänt

Erik skriver
Det är för mycket i mitt liv nu.
1. Fysik B prov imorgon.
2. Ta reda på vad det är för träning imorgon.
3. Fylla i 2 veckor och 2 dagar i träningsdagboken.
Men jag ska förhoppningsvis ta tag i något av detta ikväll.
 
Om jag inte hade fått tillbaka min dator i måndags hade jag redan gjort allt. Med mer än en veckas uppehåll från dator har jag lärt mig väldigt mycket.
1. Att det är skönare att sova på kvällen.
2. Precisionskasta en tennisboll med både höger OCH vänster arm.
3. Att stå på händer fruktansvärt länge. Har dessutom bara ramlat en gång. Skada: Krossad fotknöl i bordskant. Symptom: Hemsk smärta och lätt svullnad med två blåmärken.
 
Några nämnvärda grejer som hänt idag.
1. Sov till 9 fast än vi börjar 12.20.
 
 
 
Saknar min katt som jag fick ha en dag igår :((
 
 
//ERIK ERICSSON
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: