Hej jag heter Anton och jag har ett problem!

Kategori: Allmänt


 
som ni har sett på rubriken så har jag ett problem och det här problemet är att jag har varit blogg fri under än allt för lång tid nu! Så jag har bestämt mig för att ta tag i detta problemet och bli en bloggare igen. Men jag har insett att det har gått en allt för lång tid för att klara av detta på egen hand så jag har ringt runt till några olika kända bloggare b.l.a. kissie, Viktor Brännmark, Blondinbella för att få hjälp på vägen tillbaka in i blogg världen. Så nu hoppas jag att tipsen och stödet jag fick ska hjälpa mig att bli av med min blogg löshet en gång för alla! Jag hoppas även att mina superskiers kompisar ska förlåta mig för min blogg torka och hjälpa mig med mitt problem vid min fortsatta rehab!!

för att lätta upp stämningen lite så kommer några bilder från några fina skid pass i våras.
 

Kommentarer

  • vb säger:

    Jag måste ha varit redigt hög för det samtalet kommer jag icke ihåg

    2012-10-25 | 09:54:54

Kommentera inlägget här: