Fifa 13, I am the greatest

Kategori: Allmänt

Fortsatt oslagbar i Fifa. Att vinna är en vana.

Manchester United vs Arsenal

Vi hann bara två matcher, för att jag blev tvingad att gå hem. Annars skulle jag dö.. Jag stannade kvar tills han hämtade kniv och plastpåsar.

Jag vann med 2-0 och 7-1..  Jag gjorde som vanligt när jag är hemma i Arvidsjaur, att jag gör målgest varje gång jag gör mål. Det psykar motståndarna rejält och det får dem lite ur balans..
 
Men när jag är i Gällivare, så behöver jag inte göra någonting, för att dem ska komma ur balans. Då behöver jag bara vinna tills dem börjar slåss mot vägger eller så kastar dem dosan..

Som när jag spelar mot Johan Blom (Alpinist, går i tvåan, en fet jävel) idag, så sa han när jag höll på vinna "Det gör ingeting om du vinner, för det är en i mängden. Men när jag vinner så står det ut och jag kan äntligen komma till himlen" Så stort är det att vinna mot mig i Fifa nu för tiden..


Jag har fått förfrågan om att komma och spela hos Tobias, men har inte vågat ännu. Jag tror han är livsfarlig, det sägs att han har spelat dag in och vilar dag ut och sen spela dag in igen, så han kör den bästa taktiken, för att bli en mästare!

Vi får se om någon tar med sig spelet till voukatti nästa vecka, för annars kommer det där lägret suga k*k, kan bli så att man sjukanmäler sig och spelar Fifa istället. Fifa eller ett svin jobbigt mängdläger? svårt val!

Vara en misshandlare eller bli brutalt misshandlad, så du skulle få åka rullstol resten av ditt liv?
1 answer = 1 child in Africa gets a Xbox360 and Fifa 01
 
/Honken
 
 

 

Kommentarer

  • Julia L säger:

    Du är den roligaste bloggaren!! :D skrattar så jag dööör!

    2012-10-06 | 09:38:57
  • Jones säger:

    1 pray

    2012-10-06 | 17:05:39
  • Honken säger:

    thank you. jag hoppas du dör

    2012-10-06 | 17:21:33

Kommentera inlägget här: