Good Morning!

Kategori: Allmänt

Hej, Erik här. Passar på att blogga så här vid soluppgången när jag inte längre kan sova på kvällen. Går inte sova när man sitter still i lägenheten 10 h/dag. Känner i alla fall en liten större livslust för tillfället nu när jag inte har så förbannat ont i halsen längre. Har i stället drabbats av en galen hosta :(. Har mer ont i kroppen nu än efter mängd-lägret i Nordreisa. Va tvungen avbryta Eurovision Song Contest visningen som var hos Gustav i lördags på grund av smärtor i kropp, gick istället upp till mig och la mig på golvet tills jag somna. Under min sjukdomstid har jag försökt få nån av de åtta grejer gjort av det jag har kvar i skolan. Av någon anledning har det inte gått jättebra. Gick på skolan idag, fick ett tips tillsammans med Gustav av våran engelska språk coach att vi borde "prolong english b". Smart.
Till middag idag blev det dag 2 av 4 med Chili con carne som huvudrätt. Passade även på att lyxa till det lite när jag överaskat hittadet ett paket med Kejsarvåfflor!! Jag tvekade inte en sekund. Blev ungefär att dussin/4 stycken. När dom var våfflade i järnet hälde jag lite grädde i burken som jag sen skakade i ursinne. Sen slevade jag upp en klick grädde och en klick sylt sen åt jag upp alla våfflor(!). Tyvärr va de inte så goda som jag hade hoppats på...
Här kommer ett gäng bilder på hur man ska gå tillväga om man ska lyxa till det som jag gjorde.
1: Ät mat, helst Chili con carne.
2: Hitta våffelpulver i skafferiet.
3: Fixa det gott.
4: Gör grädde. I burk suger, man svettas bara.
5: Kolla på efterrätten ett tag.
6: Ät upp den.

Ligger här i sängen och lyssnar som vanligt på Raubtier. Ryser varje gång.

Yours sincerely, Erik E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: