How to make it in america

Kategori: Allmänt

Hej, jag börjar återhämta mig från sjukdom. Har varit på skolan och gjort matte-prov. Hade inte förberett mig alltför mycket och resultatet återspeglade tydligt antalet plugg-timmar. Har haft mycket dö-tid de senaste dagarna pga. förkylning. Som skidåkare är det ett tufft liv att vara sjuk, man varken vill eller får vara med sina skidåkarvänner eftersom risken att smitta varandra måste hållas till ett minimum. Som tidfördriv har jag skrivit bokrapport på engelska och spelat gitarr. har också kokat ihop extremistiska blandningar för att bli frisk. Kan tillägga att jag bjöd på en ''shot'' till erik, inte helt oväntat spillde han ut den över min matta.... Ska inte tracka ner på honom för mycket då jag lyckades med samma sak några timmar senare. På EXAKT samma ställe! Att platsen var exakt densamma vet jag efter att ha placerat ut min telefon med GPS efter de två olyckorna. Koordinater finns i relation till efterfrågan, kan räknas ut genom ett 2:a-grads polynom.
äldre bilder på ''aningslösa ungdomar''
1:Holmkvist flippar med osande snö i farhågorna.
2. tror jag är bra på att fotografera för att jag använder en advancerad kamera(min systers) hej, tack för lånet.
3. Spelar gitarr i min GSA mössa för att stilla sjukdomstankar
4. Anton efter en lång och fin dag på fjället.
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 

Gustav

Kommentarer


Kommentera inlägget här: