a perfect day

Kategori: Allmänt

Då börjar dagen efter D-dagen gå mot sitt slut. För cirka 24 timmar sedan publicerades för första gången våran andra hoppfilm. Först genom att ladda över den till youtube och sedan där länka vidare till facebook, våran blogg och för att sedan vid detta lag tagit över hela cyber världen. Nä skoja, men den finns faktiskt som artikel på längd.se, samt att våra mästare från XHC har givit den full hand ger oss en otrolig värme i våra superskiers hjärtan.
Annars har dagen varit löjligt vacker, iaf dagens pass på Dundret. Iförd endast craft kalsipper seglade vi oss fram genom dem varma havsvindarna. Först ett varv runt världscup femman som faktiskt fortfarande är åkbar, sedan en tur upp för slalombackarna med en viss hjälp av liftarna beskriver ett av dem sista passen på Hellner stadion. Ingenting viktigt, men tendens till en bränna på bringan upptäckta jag ikväll, vilket glädjer mig.
Tyvär kommer inga bilder även denna gång när det är min tur att  blogg. Samsungen befann sig i träningsväskan under träningen och jag fuckar ur. Tog ett kort på bussen sedan på väg hem från Gällivare med tanken på att beskriva resan Gällivare-Töre men kom då på efter det tagna kortet att sladden som är nödvändig för att genomföra detta inlägg med bild blev kvarglömd i läggen uppe i malmberget. Jag fuckar ur igen. på bussen. med Helena sittande bredvid mig.
OBS: Filmen (Krascha Fetast 2) finns länkad under detta inlägg.
/ Slobodan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: