Back on track

Kategori: Allmänt

Jag är snooze-skadad. Har tillsammans med min familj och grannar kommit fram till det här efter ännu en dag med 5 snoozetryckningar på väckarklockan. Tänkte först att det kanske kunde vara pollensäsongen som börjat men familjen avfärdade detta med en handviftning och skakade förbryllat på huvudet samtidigt som de förbryllades över hur jävla cp jag är. 

Nåväl, efter att ha sågat mig själv vid fotknölarna drog jag och pappa ut på årets första längre löprunda. Blev 22 våta kilometer i obanad terräng, guiden berättade att han hade beräknat rutten till 2h men förrådde sin naive son och det blev 2,40...

Grymt skönt att komma igång med träningen igen efter några veckors frånvaro.
Åt en rejäl lunch där det i efterhand visade sig att mamma lurat i mig LCHF-pasta... däckade sen av sorg, utmattning och förundran över människans grymhet.

Vaknade lagomt i tid för att bege mig ut på årets första rullskidpass, motivationen sämre än Sveriges insats i hockey-vm. Blev två slitsamma timmar där våtdräkt hade varit bra att ha om man ska vara efterklok.

Ska nu vara uppe hela natten för att träna inför nästa lucia-vaka.
Planerar att köra forsränning i alterälven imorgon då det strömmar rejält just nu som en följd av de höga vattennivåerna. 


Förrädaren 

Hans naive son

Vill även passa på att länka länken till freeride där vi också har laddat upp filmen http://www.freeride.se/video/36994/

Bli gärna medlem och rösta upp oss på topplistan! Går hur enkelt som helst att göra ett konto om du har facebook.



//Tobias K

Kommentarer


Kommentera inlägget här: