FÖRSENAT

Kategori: Allmänt

Egentligen skulle jag ha bloggat igår men tiden räckte inte till. Var alldeles för trött igår kväll när jag kom på att det var min blógg dag. Jag kände även att jag behövde min skönhets sömn eftersom jag skulle tävla på hemma plan idag, dem där extra minutrarna kände jag var nödvändiga.
Det är alltså Kalix Spelen i helgen, ett ofta lyckat arrangemang med fina spår, tuffa banor och pampig pris cermoni, kan inte tänka mig annat än succe även detta år. Det som kan kunna stoppa ännu en framgång en anning är deltagarantalet som är det lägsta på väldigt länge. Stora stjärnor som Gustav Johansson, Tobias Karlsson Och Niklas Niska var inte ens anmälda. Detta leder även till att publiksiffrorna lär sjunka avsevärt.
Dem tre nämda är såklart och tävlar på annan ort. Torbjorn vet jag är på skidskytte SM och Guran och Niska deltar i långlopp i form av Dundret runt, liksom Erik. Boman skulle köra intervaller hemma i Boden på Pagla skidstadion.
Då vet ni hur läget ligger till för tillfället, kan ske en del ändringar.
Ingen blid, kanske senare
// Zimon

Kommentarer

  • Tage A säger:

    Ser framemot en bild :-)

    2012-03-31 | 19:28:14

Kommentera inlägget här: