Förgätmigej

Kategori: Allmänt

Jag går en kamp mot klockan.
Förkylningen går åt det bättre hållet och ingen tvivlar på att jag någonsin kommer bli frisk men frågan vi alla ställer oss är: kommer Tobias vara frisk i tid till sprinten i morgon?
Jag tror svaret är nej.
Chansen till start på lördag är däremot större, enligt mina kalkyleringar närmare bestämt 40% chans till start.

Dagen har varit väldigt lik alla andra av veckans dagar hittills. Det vill säga forever alone känslor hemma i lägenheten med en del fifalir som verkar vara det enda jag har flyt med i veckan. Har nämligen facitet 12-1-2 på de senaste två dagarnas spel. Måste hylla CSKA moskva som ett utomordentligt bra onlinelägeslag med en näst intill omänskligt skicklig spelare i form av Duombia trots sina dyslexibesvär.

Idag var det världsrekord försök på 100m på Bislettstadion i Oslo @Norway.
En sändning som tv4 tagit på sig och som inte förvånade oss med en rätt dålig sändning med två reklamavbrott under de första 18-minuterna då både jag och Simpen var nära att hoppa från fönstret i ren frustration (se bild nedan), vi singlade slant om vem som skulle hoppa först och efter att juryn tagit emot och avslått två protester gällande fusk kom vi fram till att jag var först ut. 
Men i samma ögonblick som hoppet skulle genomföras ( hade tänkt mig på en mollbergare i switch-mode) så började tv-sändningen igen.

Junioren Stina Nilsson krossade allt motstånd och stod för en grym insats på damsidan och om Simpens anteckningar stämmer slog hon Hellners tid.
På herrsidan blev det fotofinish mellan två namnmässigt okända norrmän, situationen påminde om JSM-finalen där kommentatorn var alltför snabb att utropa vem som drog längsta strået i fällningen...

Just nu känns helgen väldigt oviss. Tror hur som helst att det kommer bli en grym helg på dundret med förhoppningsvis en strålande vårsol.


Nervös inför hoppet.

Tar ett sista farväl genom en videoinspelning till släkt och vänner.

Simon testar alternativa metoder

Godlike

Tack och hej vi sej i Marseille
I will pay so forgätmigej

// Torbear K

Kommentarer

  • B Grylls säger:

    Ey pal what're those fking sheets you wearin? Seems legally damaged to me.

    2012-03-22 | 22:22:14
  • B Grylls säger:

    Ey pal what're those fking sheets you wearin? Seems legally damaged to me.

    2012-03-22 | 22:22:22
  • Tom Hanks säger:

    If you broke that elevator, Im going to fking kill ya all

    2012-03-23 | 08:11:09
  • Anton säger:

    luca lenartsson

    2012-03-23 | 22:42:17

Kommentera inlägget här: