Man måste spela fair

Kategori: Allmänt

Nu på förmiddagen har vi haft Skidorientering :D Och jag (Honken) kom sist som vanligt, kanske slog Niklas, men mycket tveksamt!
Jag fuskade till och med med 5:e, 6:e, 7:e och 8:e kontrollen. Jag erkänner nu för jag kom ändå sist..
Så här gick det till:
1. Jag for vilse
2. Jag bröt
3. Jag for hem
4. Jag hittade 3:e kontrollen på väg hem
5. Jag stämplade 3:e kontrollen på 5:e 6:e 7:e 8:e kontrollen.
6. Jag kände mig Kung
7. Jag kom i mål
8. Jag kom sist
9. Min tränare skrattade åt mig
10. Jag sa han var en eskortbög
11. Min tränare började gråta
12. Jag sa förlåt
Johan Häggström vann på tiden 28 minuter och hälsar att ingen, ingen etta eller tvåa kommer klå honom

Så här glad blev Johan häggström efter att han fått reda på att han vann idag, GRATTIS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: