Hej kom och hjälp mig!

Kategori: Allmänt

Måndagen den 5 Mars 2012 kl ca 21.00 tappade jag bort min mössa! :( Vi hade landat med planet från Luleå ner till Landvetter och hoppat på bussen som transporterade oss till Gustavs pappa som hämtade oss, som jag kom på fan jag har inte min mössa!! Den var kvar på flyget... Ingen lyssnade på mig när jag försökte säga det. Fick panik, sen kom Gustav och lyssnade med idel öra på vad som hänt. Det behövdes!
Det var en svart, fin och skön mössa av märket Somewear och gjord av 100% fint material.
Om någon någonsin mer kommer att se min mössa igen ber jag er snälla kontakta någon på SuperSkiers och ge tillbaks den, helst till mig! Förstår om den som hittar den vill behålla den själv.
Säkert p.g.a den här insidenten som jag har blivit sjuk också... fan.

Så här känns det...

// Erik

Kommentarer

  • Patrik säger:

    Hej, såg en mössa idag i en upphittat korg...

    Kan det vara din?

    ps. tycker inte ni ska ha en neger på bilden, det kan uppfattas kränkande.

    2012-03-13 | 23:07:13
    Bloggadress: http://kissie.se
  • Erik säger:

    Hej Patte, dig kan man lite på! kul att du kanske hittat den, men du tog inte med den? :(



    varför skulle det vara kränkande? Inget fel på mörkhyade ju!

    2012-03-14 | 11:17:58
    Bloggadress: http://superskiers.blogg.se/
  • Patrik säger:

    Nej jag tog den inte.

    Negrarna hade det väldigt tungt under industriella revolutionen då många fraktades i banankartong till staterna där de tvingades arbeta hårt på sockerrörsplanteringar och gå en tidig död till mötes.

    2012-03-14 | 13:32:23
  • Erik säger:

    håll käft patrik

    2012-03-15 | 11:59:31
    Bloggadress: http://superskiers.blogg.se/

Kommentera inlägget här: