Healthy

Kategori: Allmänt

Ja som ni säkert förstår så är jag frisk nu, kul för mig! Inte kul att va sjuk i en nästan en vecka :( Men lyckades mest troligen med att smitta TKarlsson och Gustav Jonasson! :D/:(. 
Åkte ett tungt A1 F pass imorse på 1.15, ena stunden själv och andra med Anton. 
Efter det, dusch och lunch va det lektion med NV10S, dessvärre utan tobkar och gusjoh som var sjuk respektive hemma av okänd anledning.
Sen direkt efter det blev det träningsplanering med Mr. Strid. Fick se den nya träningsdagboken som säkert är bra tror jag.
Nu sitter jag och väntar på att Chernousov ska svara på mitt meddelande medans Gustav inte vågar säga åt våran asiatgranne (tror han är kines) att inte leva om så mycket. Skänk lite mod åt killen!

Kan inte komma ihåg senaste gången vi hade dagens outfit så här kommer dagens outfits!

Det här är allt jag har haft på mig idag: Underställ över och underkropp, skidgymnasie överdrag, mössa, handskar, jeans, linne, tröja, shorts, thsirt och norsjö överdragsbyxor i kronologisk ordning som Johan Olsson själv skulle sagt.

Godnatt.
//ERIK

Kommentarer

  • Länspolisstyrelsen säger:

    Bra att du har reflexer på dig när du vistas utanför inhägnad mark.



    Mvh

    Nicke - Länspolisen

    2012-03-20 | 13:59:32

Kommentera inlägget här: