Planterik @instagram

Kategori: Allmänt

Hur än vägen verkar kort
tycks du vara ljusår bort
jag är tvingad dit vinden bär
är jag vilsen på vår jord
ser jag polstjärnan i nord
liksom du är den mig kär
vart än vinden bär

Hej, Erik här. Nu när alla superskiers har blivit tvingade hem till sina riktiga hem verkar det som att vissa outvalda personer har blivit sjuka. För att de inte ska känna sig som dåliga människor så blev jag med sjuk. Har dragit slutsatsen att vi levt i symbios under skoltiden så vi har blivit beroende av varandras kroppar/närhet när tre(!) stycken av superskiers redan lyckats dra på sig en sjukdom var efter bara en helgs frånvaro. Hur det är med de resterande tre medlemmarna vet jag inte... vi kan bara be för dem tillsvidare.
Pågrund av sjukdom så har jag inte heller orkat jobba på sommarjobbet som är plantering. Känner att min kropp inte är redo för det än och ids inte riskera mitt liv för att plantera massa träd just nu. Har istället legat hemma på olika ställen av olika anledningar. Den enda dagen hittils som har varit bra är idag när det va ganska så lagomt varmt ute. Försökte bli friskare men vet inte om det funkade, mest troligt inte...
Började dagen med brunch utomhus med kissemiss :D
(bild känd från instagram)
Avslutade dagen med en prommis med vovven i solen :D Vad som hände där emellan säger jag inte mer än att det är irrelevant. Såg Project X med mama och lillebror efter promenaden, kanske inte så smart kom jag på sen.
Lovade att skriva grattis till Lisa Vinsa idag så måste väl göra det. GRATTIS LISA! :D hoppas du får en bra dag med presenter:) passar på att gratta store/lille bror vinsa med. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN EMIL!:D:D
Det va allt. Godnatt // Eriikk E



Kommentarer

  • Madde säger:

    Om jag nu vågar lämna huset till dig om/då du ska ha fest, så är jag nog nöjd bara om det står kvar och e nasener helt....såg ju på Projekt X att det kan bli MYCKET värre. Det ger en mamma mycket att grubbla på ;-) Såg förresten var all kräm tog vägen....men de e lugnt jag hade ett till paket gömt för egen räkning ;-) Simma Lungt!

    2012-06-14 | 00:14:38

Kommentera inlägget här: