Liten LejonMan

Kategori: Allmänt

Hej! Vad menas med den förvirrande rubriken? oj! dethär blir ett spännande inlägg att läsa på fredag morgon tänker ni nu.


Mitt liv består för tillfället av att analysera fotbolls-em med Glenn Strömberg. Eftersom jag också är sjuk så har jag inte tränat idag.
Glenn och jag har kommit fram till att det blir en viktig match imorgon mellan sverige och england. Laget som klarar av att rulla boll och ta de enormt viktiga djupledslöpningarna kommer vinna matchen. Hoppas på att Elmander är hel.

Har man inget att prata om så är alltid vädret ett trevligt ämne. Här i luleå har solen lyst, sommarvärmen är här. Mellan 15-20 grader. Lokala vindbyar på 2-5m/s. Ett lågtryck drar sig in ifrån öst, beräknas komma till Luleåstaden imorgon mitt på dagen.


Återkommer med bättre och roligare nyheter senare i veckan. Tänkter också att ni vackra läsare kan få en litet smakprov av musiken som spelas genom mina högtalare.

MUSIK TIPS nr1.

En skön låt med akustiska gitarrackord i symfoni med en härlig sång. Det finns turligt nog ingen skrillex-remix av den. Ni som lyssnar på den sortens musik bör söka er närmare ekvatorn.

Best regards, Mr. Johansson.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: