Hur fan gör man youtubeklipp?

Kategori: Allmänt

Tjabba! 

Idag ska vi prata om mig, men inte allt! :) 

Vi kallar grabbarna för Gustav's hoes, dem som inte känner till Gustav så är han en väldigt rolig typ. Han är Ginger och snäll. Fast han är från Luleå :) Cred till honom. Varför cred till Gustav?
 
Ja, det är så att han arrangerar ett träningsläger som börjar imorgon till 1 Juli :D 
Det är i en av hans många stugor han har runt om i Sverige. Kan tyvär inte säga vars för att han är en miss secret agent. Om ni inte vet nånting om den filmen så sök på Imdb, skit bra film! :) Värt att se. 

Vilka ska vara med på det här lägret är osett. Jag och Erik blev utkickade från gruppen. Såg att Maxim och Jacob Engström skulle vara på plats.

Anton Åström har ju tappat körkortet. Lång historia.

Kan tillägga att jag har blivit sjuk, tror att denna sjukdom är en symptom för att jag tränat för mycket. Så jag var värd att få vila! Tack och adjö innan jag dö - Johan


 
 
Här är Simon och Jamie Lee Curtis :) Simon tror jag också kommer delta på lägret. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: