Holy lover!

Kategori: Allmänt

Tjena!
Idag är det Söndag och dagen började med att fara upp till Gällivare! :D Grymt kul! Vi städade ur lägenheten och skulle låta våran inflytningskompis bli mottagen på bästa sätt..

Så annars har jag spelat Hugo Retro, som alla på instagram vet så håller jag på försöka bli nr1 på topplistan. Det värsta är att jag suger i det och har ett grymt tålamod.

Efter att jag spelat ett tag börja jag TÄNKA. Om jag skulle träna lika mycket som jag spela skulle jag nog bli rätt så övertränad. Så jag for ut på ett 12h pass :) höhö

Här är lite bilder från passet idag.

Jag vet inte vad grov lektion sal är, men det låter nånting som jag skulle gå på i alla fall. 



Jaa, bilarna måste vänta på mig, när jag kör impulser.

Tack för mig, Honken ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: