Death to the bräms!

Kategori: Allmänt

Hej.
Erik (jag) har nu hunnit återhämta sig både fysisk och psykist från lägret med GSA i Vuokatti. Så jag har börjat på någon slags fartvecka. Försöker få någon typ av topform nu till helgen då det är löptävling 12 km på lördag och cykel 60 km söndag. Får se hur det går.
 
Det jag har lyckats hinna med än så länge idag är ett löpintervall pass med 40 härliga A3-minuter. Passet sprangs på en myr.
 
Efter det tog jag en ordentlig vila och åt massa mat bara. Och nu ska jag ut på ett till intervall pass på klassiska rullskidor.
 
 
Detta kanske är den brantaste vägen i västerbotten, men vad vet jag...
(2 dagar gammal bild)
 
 
Har aldrig varit i bättre trixningsform än vad jag va i igår kväll. Trixade flera gånger till ungefär 20 , dock långt ifrån rekordet.
 
Nu när jag har blivit ganska stor så måste jag ju ha en bil, så imorgon så ska jag fara och kolla på en bil. Mycket roligt. Sen återstår det att se när jag tar körkortet som är ganska precis minst 2 månader bort.
 
THE END
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////ERIKERICSSON\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
 

Kommentarer

  • johanna säger:

    det är bra Erik

    2012-08-09 | 17:33:22
  • johanna säger:

    det är bra Erik

    2012-08-09 | 17:33:27

Kommentera inlägget här: