Nu jävlar!

Kategori: Allmänt

Fick lite skäll av superskiers teamet att jag inte lade upp en bild så här kommer en! :)

Var på Sveriges näst största Dollarstore idag, Grymt!

Jag ber alla läsare som inte tydligen har nå bättre för sig än att läsa detta, snälla läs detta!

En tanke slog mig idag, vad ska jag skriva om. Så nu är jag hemma i Auschwitzjaur och håller gaskammarn igång (jag åt ärtsoppa till middag) nä, skojja det är en riktig gaskammare.

Så varför for jag hem? 

1. För att en kompis har en jude i sin källare, alltid velat träffa honom. Han hade varit på rymmen, men nu är han äntligen tbx!

2. Att den första är en väldigt bra anledning att fara hem.



Jag är ju rätt ny i den här bloggvärlden, så idag tänkte jag "Idag måste jag göra nånting jävligt sjukt för att få ett bra inlägg" 

Så jag for o träna skidor och det hände en massa kul men det får du inte höra om för att det som händer på spåret stannar i spåret. (En gåta)  

Visa ord från en vis man

"blogger who blogs, blogs not about a blogger's blogpost, only about a blogger's blog" - sir. J.Ho Honken 

/H.ho Johan

Kommentarer

  • H.J säger:

    Mycket kul Johan :)

    2012-02-18 | 15:43:18
  • honkenlover säger:

    du är så fin och så är du så bra på 2an

    2012-02-18 | 19:52:15
  • Superskier Honken säger:

    Jag vet :)

    2012-02-18 | 23:32:13

Kommentera inlägget här: