It's friday, gotta get down on friday!

Kategori: Allmänt

Nu är det fredag och jag (Johan) är ensam kvar i det fina Malmberget, det är lugnt och skönt. Jag träffade min granne (Gullan), som jag tyvär inte får nämna vid något namn. Och hon trodde jag hade flyttat upp till Pouitavägen, (bara för att hon bodde där DELVIS) hoppas det stavas så för jag har en allvarlig sjukdom som kallas dyselexi, fast pouita är väl nån slags meänkieli eller finska, kunde ha varit pouta som är torrt väder fast varför skulle man kalla en väg torrt väder? mm, det är sånt man undrar när man inte har så mycket att göra..
Jag och grönsaken/frukten (Tomaten Auland) träffade på ett stort djur (räkan johansson) på väg från bilden. Djuret tog avstånd från mig för jag råka rycka till när jag skulle klappa honom. På bilden träffa jag och Tomaten ett emo som var jättesur för att hon hade besvär med att glaset hon skulle skära sig med hade gått sönder, jättetråkigt!
När vi var på maten fick jag träffade jag på WannabeAsiat (Tobias), Lurken (Erik), och räkan. Jag sa nånting som gjorde dem jätte upprörda och dem börja ställa massa frågor, eller det var mer nä? nä? nä?..
Jag träffade också en fisk (Sillen Åström). Fast han gjorde bara hårdrockar tecknet åt mig;
Dryg.Cool.Tönt.Jättebracock.
Jag fick tyvär inte träffa Slagga (Han som håller mobilen) men dagen var rätt bra ändå. Jag hitta min bortappade cola! :D
//Johan Ho

Kommentarer

  • A L I C I A J A S M I N E ♥ säger:

    svar: haha va? egopix? :) bevisa att jag är sexig?

    2012-02-24 | 20:59:55
    Bloggadress: http://aliciajasmine.blogg.se/
  • A L I C I A J A S M I N E ♥ säger:

    svar: jahaha okej, tycker inte om er stil heller :p

    2012-02-24 | 21:44:37
    Bloggadress: http://aliciajasmine.blogg.se/
  • HANNA säger:

    sv: haha ;) tack!

    2012-02-24 | 22:23:03
    Bloggadress: http://hannalovisasol.se
  • Simona säger:

    sv: haha! okej, tack ska ni ha :D

    Är jag för liten...? :(

    haha ;)

    Ha en bra dag!

    2012-02-25 | 10:26:10
    Bloggadress: http://simonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: