bloody mary

Kategori: Allmänt

Då var det tisdag och som vanligt stod blodplättar på middags menyn. Men när jag (Anton) skulle gå och handla blodet så ser jag att disken där blodet ska ligga är helt tom och jag känner hur pulsen stiger av tanken att blodet ska vara slut. Men jag tog mig samma och gick och frågade personalen i kassan om blodet verkligen var helt slut. Tjejen från kassan ber mig följa henne bakom kulisserna för att se om det fanns nå kvar. efter en stunds letande så hittar jag äntligen några stashade blod burkar så vi kunde få göra våra blodplättar.


Denna gång deltog simon, Jag och räkan som fick ännu en chans att vissa vad han gick för. och efter allt lagande så ser vi att räkans chanser för högre ranking blir allt större inför nästa fis tävling.
efter att ha tryckt i oss alla blodplättar så var det dags för dagens höjd punkt för mig och simon i alla fall. vi hade nämligen bokat massage för att få en optimal toppning inför JSM och Efter en time så hade man kramat ur både muskler och plånbok. Jag ger massagen 4,5 av 5 blodplättar!
blood diamond!!
Smeten redo för stekning
oh that's hot!!
Räkan ser och lär!!
Tobbe ska konvertera från skidor till hockey.
vi skapar kaoz i badrum1
//Anton

Kommentarer


Kommentera inlägget här: