Once upon a time

Kategori: Allmänt

a guy called Honken. the end motherfucka.
Love this shit, Weed. People are getting high this days. 
Det jag försökte få fram är att det kommer bilder senare ikväll!!
 
Tjabba, min dag att blogga och jag är full av energi, så nu jävlar.. Stäng av porren och börja läs för fan, för här ska honken blogga :) 
 
Andra dagen på skolan, hade historia och Kemi :) Hade tur att jag fick gå på Kemi lektion idag för jag inte blev godkänd på Kemi A, inget jag skäms över. Jag var inte på nån kemi lektion så vafan, jag är ju där nu iaf :) 
 
Detta är året, jag ska gå på alla lektioner och försöka komma i fas med all pluggning, har legat rejält på latsidan dem här 3 åren!! 
 
Nä, slut på roligheter och in med det seriösa skrivandet.

Idag ska vi ha halv åtta hos mig!! (Tävling, där man äter gratis, och ni vet hur det kommer smaka) 
Me and Eric vs Julia n Lisa. Väldigt spännande tävling, förutsättningarna kan inte bli sämre: För dem är ju tjejer trots allt. Men Anton Åström är en jävel på laga mat och det ska han ha cred för, men lugn! Han ska bli könstestad inom snar framtid..
(LÅT DET VA EN POJKE, förfan) skojja, men seriöst, let it be!!! 
 
 
Johan Ho
 
 

Kommentarer

  • fan säger:

    pics?

    2012-09-02 | 09:17:36

Kommentera inlägget här: