First Day of School

Kategori: Allmänt

Någon gång under förra veckan hände bland det värsta som hänt mig under ett träningspass. Blev rånad, förudmjukad och mindre mottaglig av träningspasset. Visste dock inte hur jag skulle förmedla detta på bästa vis tills jag för några dagar sen hittade något som heter rage comic/meme och det verkade som en cool grej. (JK).
Allt hände på riktigt :( TRue STory
 
________________________________________________________________________________________
 
Åter till dagen som varit.  Tack vare att jag och Gustaf bor granne med våran fröken fick vi reda på att vi började 10.00 istället för 12.00 som vi gissade på. Vi trampade våra MTB's i den 3.8 grader varma luften som det vräkte ner regn i upp till skolan. Lätt fuktiga satt vi oss och fick se vårat schema. Ingen speciellt rolig syn. Kunde ha varit bra om inte Johan HOLMQVIST förstört våran onsdag om han inte fixar det. Antingen lektion 8.00 eller 12.20.
 
Efter lunchen skjutsade Johan mig och Gus  till Karlssons Körskola för körlektionsbokning. 
Erik: 13.00 imorgon
Gustav: 15.45 hahah imorgon
Väl i bilen igen backade Johan HOLMQVIST som en gud. Utan att kolla bak backade han in mellan två bilar!!
 
13.25 ringer jag Tobias och planerar ett pass som ska börja 14.00. Plan: Ett skönt löppass på ca 1.30h i A1 fart samt lite allmänn styrka på det.
KORIGERING!: Årets oskönaste pass som varar på tok för länge med tanke på det 3 gradiga vädret. 
Den allmänna styrkan var som den ska vara.
1:a Bänkpress: SImon Öberg 1:a Brutalbänk: Tobias Karlsson 1:a Chins: Erik Ericsson :D! OBS! Reslutat baserat på observationer.
 
Efter middagen ville Gustav visa upp sitt nya, coola och stora surroundsystem. Det var nytt, coolt och stort. 
 
Fifa turnerings reslutat!: 
1:a Erik Ericsson Tobias Karlsson
2:a Gustav Johansson Anton Åström
3:a Johan Holmqvist Simon Öberg
 
Tippade segrare!
 
TVs-View
 
ITS way to late now :( 
PEACE Y'ALL I'M OUT!
Erik Ericsson <3

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hahahaha Erik lova mig att aldrig sluta blogga!!!

    2012-08-28 | 01:43:50
  • Anton säger:

    Det var ju jag och Gustav som vann!!

    2012-08-28 | 11:57:43
  • Erik säger:

    Elin, bitch please which Elin r u?! Men jag ska göra vad jag kan för dig Elin!

    Anton:nejnejnej..

    2012-08-28 | 22:35:09
  • Madde säger:

    ...skrattade en kvart minst :D

    2012-08-31 | 22:20:27

Kommentera inlägget här: