Ungersven

Kategori: Allmänt

Hujambo! Sovmorgon till 10.30, som var väldigt skön. Kände när jag vaknade att min galna träningsvärk som jag fick efter den krävande 5-milen runt dundret, även kallat Dundret Runt hade i stort sett försvunnit. Ett bra tecken.
Hade tyvärr lite skola idag som jag va tvungen gå på som mest troligt förstörde min dag...
Till middagen fick inte jag eller honken plats i matlagningsteamet som lagade blodplättar eller något, bryr mig inte... och Anton gjorde något med bilar så tydligen fick Gustav vara med och Tobias och Simon Öberg.
HAHHA kolla bara på dom... ↓


Medans dessa pojkar↑ lagade mat så såg vi lite för mycket Big Brother, dubbla avsnitt! Detta ledde till det ena o det andra bl.a ↓. Där ligger Sipan och Joe ooch har det bra


Sen for vi ut på stan som vi alltid gör. Vi tog en smygtitt på det nya hålet här i Malmberget.


Here we are trying to break the law!!

It was hard as ass.

Very exciting!



This is crazy!


Gustav needs this for his nice and soft ass.


Efter allt detta ville nästan alla se fotboll så då gjorde vi det. Själv orkade jag inte bry mig så jag såg bara en stund och lämnade pojkarna som drabbats av ungersven...↓


Godnatt! // ERIK ERICSSON

Kommentarer


Kommentera inlägget här: