Fotografering

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner. Jag är hemma i Lulestaden nu, vädret är något mindre bra. Tog mig ändå ut på ett skatepass idag. Gled inte mycket. Åkte på mina gamla utslitna kallföres-rossignol med kall-valla och rak 0,1mm redcreek-struktur. Förhållanderna var det motsatta, vilken stolle som helst kan räkna ut friktionen under NIS1:orna med dessa förutsättningar. En stämningshöjare var att jag träffade på Lovisa+hund i skidspåret. Trevligt.
Dagens pass. Snirklade mig fram på myrar lite då och då.


Livsförlängar-pass på dundret


Husvagnsfolket slog nytt rekord! De hade med sig en aldeles egen flaggstång som dekoration. RESPECTINGIVANDE!

Här kommer några bilder från den beryktade skidtävlingen i Ylitornio
Simon åkte snabbt!
JonteP i aktion!
JabbeEE goes Chicago!
Jag försöker åka skidor. Men denna dag gick det ej...
Tobias med familj kämpar. Grabben åkte fint!
Rolig hemresa från finland. Årets nederlag...
Fotade måne från stugan

Imorgon ska jag på biograf och se Hungerspelen. Ryktas om att den är en höjdare.
/ Gus-calling just hung up!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: