Påsk på dundret!!!

Kategori: Allmänt

Då var det måndag och den här måndagen började för mig med en frukost som jag påbörjade kl.08.20 den innehöll fil från norrmejerier och axa musli med smak av berris! Efter frukosten så var det bara att göra sig i ordning för att bli hämtas och skjutsad till dundret där det var utförsåkning som stod på schemat. Jag började att åka lite slalom sen var det lunch som bestod av limpa med rysk salami. Efter att ha ätit fortsatte jag med slalom för att sedan  avsluta med lite telemark.
kan även berätta att vädret i gällivare under poskveckan har vartit awesome hitintills och om det fortsätter vara så här bra så blir det kanske att hoppa lite för att få lite klipp till våran film!
bilden är tagen och redigerad av min blivande svåger! (jag åker telemark)
//Anton

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Snyggt Anton! /K

    2012-04-25 | 17:33:42

Kommentera inlägget här: