Kill it when u can!!!!

Kategori: Allmänt

Hemfärd för Erik torsdag vid middagstid för att tillbringa min helg hemma :) Det enda som låg i resväskan var ett par löpar skor samt några olika stilar av träningskläder och en tröja. Hemkomst kl 23.30. Vilket är på tok för sent för min smak. Kl 6 är perfekt. 
Fredag, uppstigning kl 12.00. Till min stora fasa såg jag att min lillebror satt vid bordet. Förstod på en gång vad som försegick.
-Varför är du hemma?
-Ont i halsen.
Kände en lätt rysning i botten på ryggraden.
Planerat träningspass: Löpning A3 myrintervaller 4*10min.
Gjorde några lätta finjusteringar när jag sprang förbi sandtaget och körde några A3+are istället för trösklar.
 
Lördag skulle det jagas älgar. -3grader och på tok för mycket dimma fick älgarna på deras sida.
  
Efter 45 min va den borta. Synd för älgarna.
 
Utan dimman dog dom/den.
 
Duktig hund förstår det här med HB.
 
Our huntingteams hunting-leader. Also my dad.
 
 
Nu sitter jag återigen i Malmberget. Kan berätta att jag just har klarat min första körkortsfas efter att ha haft ETT fel för mycket 5 gånger..........
 
ERIK ERICSSON

Kommentarer


Kommentera inlägget här: