Fucked up and down

Kategori: Allmänt

Hej grabbar/flickor:) Ge eran höger hand lite vila nu och läs skiten, för här kommer honkens version av dagen som varit ! :) 
 
 
Jag fick tyvär lördag, när ingen jävel läser den här bloggen. Så då kan man undra sig varför jag skriver ens? 
Ja, för det här är min terapi för att ha nå att göra på dagarna...

Men ska prata om veckan som kommer och det gör jag med big happiness! :D Vi ska till Norge på träningsläger :) 
Lite synd att vi far till norge, skulle hellre vilja fara till typ Oslo eller någon annastans än norge, mycket jävla roligare det skulle bli! 
Typ träffa Oslo bor. Nä, det skulle ha blivit en sjukhelvetes resa det!! Slut med allt gnäll om resor, vi ska till Norge och träna, bara bita i det sura äpplet och slänga det, för vem fan gillar sura äpplen?? 
 
När vi ändå pratar om sura äpplen, så har vi faktiskt ett surt äpple här på skidgymnasiet. Hon är sur på mig konstant och jag har bett om ursäkt flera gånger, men det ända hon har att säga är "sura äpplen, sura äpplen" och det är lika med = "Du har ingen stake, bögjävel" Jag kunde ha sagt massa saker till dig som "Nä, för den blir slak varje gång jag ser dig" etc. Men jag gjorde inte det, jag stängde dörren och låste! :)
 
Johan ho
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: