Toby

Kategori: Allmänt

Skribent : Erik
Skriver detta inlägg för andra gången, därför att första datorn jag skrev på kraschade för trejde gången :(
 
Igår natt tog jag nytt personligt terminsrekord i sömn, 12 timmar mellan 22-10. Utvilad gick jag till fysiken. Det gick jättebra. Utan paus gick jag till matte D, där jag just har glömt bort vad jag hann lära mig förra lektionen innan vi skulle börja med nåt nytt idag som jag har glömt. Nästan utan förvarning var det musikprov. Inga problem, jag är bra på musik :)
På kvällen var det bara några som blev bjudna hem til Gustav. Anton föreslog att vi skulle se Paranormal Activity 3, vilket han sen kom att ångra djupt... med lite mindre än halva filmen kvar kröp han över från soffan till Gustavs säng och drog igen drapperiet. Bara Gud vet vad han gjorde där inne. Jag satt som vanligt i den modiga soffan med Simon och Tobias. Trots att både jag och Simon fick rysningar FLERA gånger fortsatte vi att se.
 
Läskigt fast än att man är två. (Jag och Tobias (inte Simon)).
 
 
Fick se min laktatkurva idag.(mjölksyra för er som inte fatta). Den bjuder jag på.
 
 
Skickade genaast i den till den svenska juniorlandslagstränaren Anders Byström.
Tack.
 
 
 
Styrketest imorgon. Chins, dips och brutalbänk. Kanske spänst, vet ej.
 
Jag är långhårig. Därför avslutar jag med en tävling där priset är att klippa mig. Om ingen vill göra det ändå?:(
Fråga: Vad har Gustav Johansson för laktattröskel?!
Snabbast svar vinner kanske. Lycka till!
 
/// Erik Ericsson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: