Honken tar plats i foajen!

Kategori: Allmänt

Klart jag har handlat ! :D nä fyfan. 
 
Det många kanske inte vet om mig: 
Kategorier:
 
Idrott!
 
1. Jag har spelat innebandy sen jag var typ 6, slutade när jag var 14. Jag gjorde 28mål i en match. 
 
2. Jag har spelat bordtennis sen jag var  8, Jag och micke spelade dag in och dag ut. 
 
3. Jag har spelat Tennis sen jag var 14år, för två år sedan fick jag ihop 300h tennis på 6 veckor. 
 
4. Jag har spelat golf sen jag var 10 år och var på golfbanan hela dagarna tills jag börja högstadiet.
 
5. Jag har haft mens två gånger i mitt liv. 
 
6. Jag har spelat fotboll sen jag började gå, och tränade med 3 lag samtidigt sen jag gick 8:an pluss att jag spelade varje dag efter skolan. Tills våran idrottslärare hotade oss för att anmäla oss till polisen för vi gjorde intrång i sporthallen. 
 
7. Jag har gått skytte, jag var sämst så jag slutade dirr.
 
8. Jag har gått basket, jag var sämst så jag slutade dirr. 
 
9. Jag har gått ishockey, 1år. Jag var mest utvisad för man inte fick tacklas.
 
10. Jag har gått skidskytte men slutade när jag började skidgym.
 
11. Mitt liv har bara bestått av idrott
 
12. Jag har sett Zlatan på tv. 
 
Tv-spel
1. Jag har varit 5 i sverige i Fifa!
 
2. Jag har varit 457 i världen i Call of duty: black ops, 537 i mw3 och runt 400 i modern warfare 2. 
 
3. Jag är asiat, så inte konstigt att jag är bra i tv-spel. 
 
4. Spelat starcraft, var jävulusiskt duktig tills jag insåg att det fanns roligare saket i livet. t.ex. Call of duty och ett annat spel som heter age of empires.

5. Min syster kastade sönder mitt Fifa 11, när jag vann med 11-0. Ps. Hon är död nu. 
 
Now im going to school because im cool! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: