DJ vs trubadur

Kategori: Allmänt

Jag har nu kommit i den åldern då jag måste välja min musikaliska bana. 
Jag står inför ett ödesdigert val som mycket väl kan kosta mig båda framfötterna.

Frågan är om jag ska välja trubadurens poetiska väg genom snårig granskog eller köra fullt ös på ecstasy och i ett medvetslöst tillstånd glida på en räkmacka upp på Spotifytoppen med DJ-genrens feta Beats?

Jag har gjort två provexemplar där ni läsare får rösta fram vilken väg jag ska gå nedanför i kommenteringsfältet.

Alternative 1. Party in Jamaica me and Simon wrote this evening, its a great fuckin dance hit for hardcore guys.


Or alternative 2. Something for the more sensitive guy. Wrote this without Simon on saturday. 
Like a young Elvis but without black hair or a voice of god.

Vote what you think i should be.

PS! None of this songs are seriously made by any serious musicians

/Tobias K


Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaha, ni slutar aldrig förvåna grabbar

    2012-10-15 | 22:38:42
  • Anonym säger:

    haha galen harcore DJ
    sweet guitar picking ! :D

    2012-10-15 | 23:20:06
  • Madde säger:

    Gitarren! tveklöst! :-) Vem var det som doade så vackert?

    2012-10-16 | 09:23:49

Kommentera inlägget här: