mark twain

Kategori: Allmänt

Såklart fick jag dagen onsdag att blogga. Dåligt planerat för dem här dagarna händer det ingeting. Inte för att skryta att jag har ett rätt så viktigt liv att leva.
Det ända som sticker ut är väl att vi har kvällssvenska på onsdagar, men den var inställd.
Lurken, som jag tycker vi ska ha ett nytt kodnamn till för att vi ska kunna göra så den här bloggen ska flyta på och att inga ändringar ska ske när jag skriver mina underbara inlägg!
Jag tittade igenom mitt bildförråd och det här var den ända som var passande att ha med. Och nu tjejer ska inte ni tänka att "haha, nu ska jag spara den och sätta fast den på taket ovanför sängen" Det är fan bara sjukt!!! Fyfan för er.
Okej, så vad ska vi kalla den här ungkarln? Kommentera gärna

/ Johan HO

Kommentarer

  • Ökänd säger:

    Varför skriver du så dåligt Johan? Jag gillar Tobias inlägg mer.

    2012-05-03 | 23:21:11

Kommentera inlägget här: