Dåligt inlägg

Kategori: Allmänt

Det är så här på kvällskvisten jag insett att livet är inte värt att leva mer. Orsaken till denna uppenbarelse är att jag helt enkelt suger på att skjuta.
Ett skjut prov på klass 2 stod på schemat och med inte en tanke på att kunna misslyckas valdes jag ut först. Dröjde inte länge innan jag insåg att min drömm som skidskytt inte fanns med på kartan längre.
Tobias, Gustav och förvånansvärt Anton klarade alla provet galant och har nu behörighet till att jaga småvilt med klass 2 vapen, om dem inte för för sig något annat förstås. Om jag någonsin kommer göra detta prov igen och klarar det återstår att se.
Vad som kan påverka mitt ovanstående beslut är rekordet på jämnfota hopp idag på spänst testetrna. 26.55 meter på 10 hopp och i snitt om man inte själv orkar räkna ut, blir 2.65 meter.
Japp. En son som alla jägare skulle vara stolt över.
En misslyckad sömnhärjad, bechfärgad och icke belönad andra Ringare.
/ Serven

Kommentarer

  • Trollface säger:

    When you see it , you'll shit brix

    2012-06-01 | 16:52:41

Kommentera inlägget här: