Patch 2.0

Kategori: Allmänt

Har just vart med om något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva- jag skar mig på en av mina ofattbart slöa IKEA-knivar. Ett minimalt jack i högertummen men oj så förvånad jag blev. Trodde inte jag skulle komma igenom huden om jag så la kniven mot tummen och pressa ner den med en dieseltruck.
Tur i oturen hade jag iallafall då det ändå var blodpudding som skulle serveras...

Nu till ämnet.
Svenska folket räknar ner dagarna och barnen sitter hemma framför datorerna med krumma ryggar, utbrända av förväntan. Nej jag pratar inte om julafton eller fifa 13 , utan om Krascha Fetast 2 som max har två veckor kvar till release-date!! 

En uppföljare på fjolårssuccén som hyllades världen över och har nu sex tusen views på freeride.se och hade en topp-5 placering på topplistan när det var som mest hysteri kring rullen.

Denna gång med bättre kvalla och ännu mer variation av feta krascher och längdskidåkning när den är som sämst.

Beräknad filmtid är ca 13-14 minuter och vi väntar bara på protester och har förberett oss på en rejäl sågning från älvsbyns skidgymnasium som hatar hoppfilmer över tre minuter.




xoxo Tobias 
to the race to the race

Kommentarer

  • Almkvist säger:

    Hahaha WORD på 3minuters kommentaren :)

    2012-05-07 | 23:30:58
  • Ulkan säger:

    Undrar vilken film det var som fick 34 tusen views? Var det våran, kommer inte riktigt ihåg..

    2012-05-08 | 15:54:57
    Bloggadress: http://orienterare.blogg.se/
  • Tobias säger:

    Jo Ulrik det var er film som fick 34 000 views kan jag berätta för dig om minnet tryter, kan inte bärga mig för att få se hur många views ni kommer få i år :D

    2012-05-08 | 19:11:55
    Bloggadress: http://superskiers.blogg.se/
  • JibbMaestro säger:

    Blir en jävla tolkningsfråga i år också efter som att vi lär ha helt olika filmer. men våran film lär nog sträcka sig runt 10min ser de ut som!

    2012-05-10 | 22:27:55

Kommentera inlägget här: