((12-2x)^2/(x^2-12x+36))

Kategori: Allmänt

Hej Erik här. Skolan förstör mitt liv för tillfället. Helgen har bestått av ett pass (filmen från igår) sen bara skola... Det enda jag har hunnit göra klart i helgen är två engelska bokrapporter, en inlämningsuppgift rörande datafrågor samt börjat på mitt tal om Andrew Musgrave. Har dessutom två prov imorgon, matte C och data teori och Musgrave tal på tisdag. Sen avslutningsvis ett fysik b prov på torsdag! :D Men det är mitt fel...
Till något roligare: Johan honka har kommit hem! har kännts som att något har fattats och det har det. Han verkar ha haft roligt utomlands och vi är glada för hans skull!
Orkar inte mer nu, godnatt xx
Avslutar med en bild på den stilige Musgrave!
// Erike

Kommentarer

  • Simon säger:

    Ser ut som gustav på folksam cup

    2012-06-04 | 15:27:26
  • Honken säger:

    Jag tror fan jag såg honom på partybåten!

    2012-06-05 | 17:06:57

Kommentera inlägget här: