#soligt #trötta #ben #bastuträsk #död #fågel #cykel #mycket #löpning #skog

Kategori: Allmänt

Hallå! Det här är Erik. I vecka vill jag vila mina ben. Har varit lämmen (träningsvärk) i Quadriceps, Hamstrings samt Gastrocnemius (framsidalår, baksidalår, vaden)  sen typ förra söndagen. För att värken inte skulle släppa i veckan körde jag fyra gympass samt gav jag mig ut på sommarlovets första långpass, nämligen 30 min cykel till ett bra löpställe + 2,00h löpning + 30 min cykel hem från stället. Det var ett skönt pass :). 
 
Det var som förväntat perfekt underlag som gjorde att man kunde cykla överallt i skogen!! Snörde undan cykeln efter ett tag. Smart.
 
Sprang rakt fram typ hur länge som helst. Sjukt.
 
Inte till min förvåning sprang jag bredvid Skellefteås älv, Skellefteälven. 
 
Till min förvåning tog vägen slut efter ett tag...:( Vet tyvärr fortfarande inte hur det gick till????!
 
 
Den här bilden har inget med dagens pass att göra. Ville bara visa hur mina vitaste sockar numera ser ut.
 
Ett annat av veckans alla benkrävande pass.
 
Sprang rakt in i en fågel :((!!
 
Ett till benkrävande pass. Gruvade mig rejält innför den där rakan på 2,4 km.
 
Som ni ser så är det sol på alla bilder, så ja det har varit varmt vissa dagar.
 
Hade sett fram emot att träffa mr. Honkoshiima på stadsfesten till helgen, men mest troligt så ställer han in :(.
 
Jobb imorgon, kul! Hejdå!
// Ericsson Erik
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    djurplågeri

    2012-06-25 | 09:02:12
  • erik säger:

    anmäl mig

    2012-06-25 | 16:28:18

Kommentera inlägget här: